Автосалон suzuki
м. Одеса, 6-й км. Овідіопольської дор. 10/2
Тел.авто/мото: (048) 734-36-64    Тел.серв.: (048) 734-36-94
  • Автомобілі
    • Car

      Vitara

      SUZUKI Vitara

      ціна від
      490 900 грн
      витрати від
      5.1 л. / 100 км
    • Car

      Jimny

      Новий SUZUKI Jimny

      ціна від
      632 900 грн
      витрати від
      6.2 л. / 100 км
    • Car

      Ignis

      SUZUKI Ignis

      ціна від
      452 900 грн
      витрати від
      3.9 л. / 100 км
  • Мотоцикли
    • MotoGroup

      Katana

      • Katana

    • MotoGroup

      Ultimate Sport

      • Hayabusa

    • MotoGroup

      Super Sport

      • GSX-R750

      • GSX-R1000

    • MotoGroup

      Street

      • GSX-S1000FA

      • SV650A

      • GSX-S1000

      • SV650 Café Racer

    • MotoGroup

      Sport Adventure Tourer

      • V-Strom 650

      • V-Strom 1050

      • V-STROM 1050 XT

    • MotoGroup

      Maxi Scooter

      • Burgman 400

    • MotoGroup

      Motocross

      • RM-Z450

      • RM-Z250

  • Покупцям
    • Замовити тест-драйв
    • Акції
    • Фінансові послуги
  • Сервіс
    • Офіційний сервіс
    • Регламентне обслуговування
    • Запасні частини
    • Аксесуари
    • Акції
    • Програма лояльності
    • Гарантія
    • SUZUKI Assistance
  • Наш автоцентр
    • Наш автоцентр
    • Новини та акції
    • Історія
    • Галерея
    • Контакти
    • Персонал
  • Наш автоцентр
  • Новини та акції
  • Історія
  • Галерея
  • Контакти
  • Персонал
    • УКР
    • РУС
  • УКР
  • РУС
  • Автомобілі
  • Мотоцикли
  • Покупцям
  • Власникам
  • Наш автоцентр
  • Car

    Vitara

    SUZUKI Vitara

    ціна від
    490 900 грн
    витрати від
    5.1 л. / 100 км
  • Car

    Jimny

    Новий SUZUKI Jimny

    ціна від
    632 900 грн
    витрати від
    6.2 л. / 100 км
  • Car

    Ignis

    SUZUKI Ignis

    ціна від
    452 900 грн
    витрати від
    3.9 л. / 100 км
  • MotoGroup

    Katana

    • Katana

  • MotoGroup

    Ultimate Sport

    • Hayabusa

  • MotoGroup

    Super Sport

    • GSX-R750

    • GSX-R1000

  • MotoGroup

    Street

    • GSX-S1000FA

    • SV650A

    • GSX-S1000

    • SV650 Café Racer

  • MotoGroup

    Sport Adventure Tourer

    • V-Strom 650

    • V-Strom 1050

    • V-STROM 1050 XT

  • MotoGroup

    Maxi Scooter

    • Burgman 400

  • MotoGroup

    Motocross

    • RM-Z450

    • RM-Z250

  • Замовити тест-драйв
  • Акції
  • Фінансові послуги
  • Офіційний сервіс
  • Регламентне обслуговування
  • Запасні частини
  • Аксесуари
  • Акції
  • Програма лояльності
  • Гарантія
  • SUZUKI Assistance
  • Наш автоцентр
  • Новини та акції
  • Історія
  • Галерея
  • Контакти
  • Персонал
  • Запис на тест драйв
  • Запис на сервіс
  • Акції

Історія

2010 - 2015
1990 - 2000
1970 - 1980
1940 - 1960
1909 - 1930
2015

В рамках 85-го Женевського автосалону компанія SUZUKI представила відразу дві світові прем'єри концепт-карів: iK-2 і iM-4. Концепт iK-2 являє собою ідеальний компактний автомобіль з бездоганним поєднанням гармонії і сили. iK-2 органічно поєднує всі ключові характеристики і переваги цього класу. iM-4 поєднує в собі передові технології, оригінальний дизайн і легендарну спадщину повного приводу SUZUKI.

2015
2014

На Міжнародному Автосалоні в Парижі відбулася світова прем'єра SUZUKI Vitara, створена на базі концепт кара iV-4.

2014
2013

На 65-му Міжнародному автосалоні у Франкфурті SUZUKI представила світову прем'єру концептуальної моделі компактного позашляховика iV-4.

2013
2012

На Паризькому Міжнародному Автосалоні представлений концепт-кар SUZUKI S-Cross, який представляє собою новий кросовер SUZUKI в сегменті С.

2012
2012

SUZUKI Indomobil Motor, дочірня компанія корпорації SUZUKI Motor в Індонезії, почала випуск семимісного мінівена Ertiga.

2012
2012

На 82-му Міжнародному автосалоні в Женеві компанія SUZUKI представила свої новітні розробки в області екологічних компактних автомобілів: G70 - компактний автомобіль майбутнього, що відрізняється високою паливною ефективністю і низьким рівнем викидів CO2, а також Swift Range Extender, запас ходу якого тільки на енергії акумулятора складає 30 км/год.

2012
2012

SUZUKI і британська компанія Intelligent Energy заснували спільне підприємство SMILE FC з розробки та виробництва систем паливних елементів з метою організації випуску екологічних транспортних засобів майбутнього покоління - мотоциклів та автомобілів.

2012
2012

SUZUKI Swift Sport переміг у престижній європейській премії журналу «What Car?» І був визнаний кращою покупкою 2012 року серед «гарячих хетчбеків».

2012
2011

На Міжнародному Автосалоні в Токіо відбулася світова прем'єра Swift EV Hybrid (Swift Range Extender) і концепту автомобіля майбутнього Regina (G70).

2011
2011

На Міжнародному автосалоні у Франкфурті представлена серійна версія Swift Sport нового покоління.

2011
2011

Керуючи спеціально допрацьованим SUZUKI SX4 Hill Climb Special (Monster Sport 2011), Нобухіро «Монстр» Таджима б'є попередній світовий рекорд і здобуває шосту перемогу поспіль на 89-му щорічному високогірному ралі Pikes Peak International Hill Climb.

2011
2011

На Міжнародному Автосалоні в Нью-Йорку компанія SUZUKI представила дві нові концептуальні версії седана Kizashi: Kizashi Apex Concept і Kizashi EcoCharge Concept.

2011
2010

Swift був визнаний «Автомобілем року» за версією RJC (Конференція автомобільних дослідників і журналістів в Японії), а також займає перше місце в гонці Junior World Rally Championship.

2010
2010

Агентство AutoPacific опублікувало результати 14-го щорічного рейтингу задоволеності транспортним засобом (Annual Vehicle Satisfaction Survey), згідно з яким SUZUKI Kizashi був визнаний кращим автомобілем 2010 року.

2010
2010

На Женевському автосалоні SUZUKI представила оновлену версію Grand Vitara. Ця модель була створена спеціально для європейського ринку. Міський позашляховик, втративши запасне колесо на задніх дверях, знайшов новий, більш стильний зовнішній вигляд, що відповідає найсучаснішим вимогам мегаполісу.

2010
2010

На Міжнародному Автосалоні в Женеві відбулася прем'єра серійної версії Kizashi.

2010
2009

В черговий раз підтверджуючи репутацію світового лідера у виробництві компактних автомобілів, компанія представляє на Tokyo Motor Show дві останні концептуальні моделі - New Alto Concept і Swift Plug-in Hybrid. Новинки стають втіленням нової концепції SUZUKI - «Маленькі автомобілі великого майбутнього».

2009
2009

На моторшоу в Чикаго компанія представила перший серед модельного ряду SUZUKI середньорозмірний пікап, який отримав ім'я Equator.

2009
2009

До 100-річчя компанії в Токіо відкрився Музей SUZUKI.

2009
2008

На Паризькому автосалоні компанія SUZUKI представляє новий компакт Alto - втілення досвіду і знань SUZUKI в створенні невеликих автомобілів.

2008
2008

У 2008 році відбулося оновлення SUZUKI Grand Vitara третього покоління. Крім невеликих зовнішніх змін, в лінійці двигунів SUZUKI Vitara з'явилися нові 2,4 л і 3,2 л. В оновлену версію була впроваджена система утримання автомобіля на підйомі і спуску (для двигуна об'ємом 3,2 л), поліпшена шумоізоляція, змінився дизайн решітки радіатора і бампера, з'явилися нові кольори кузова, збільшилися загальна довжина і довжина переднього звису автомобіля, бічні дзеркала стали оснащені вбудованими сигналами покажчика повороту.

2008
2007

Початок продажів SX4 Sedan.

2007
2006

На автосалоні в Нью-Йорку відбулася прем'єра XL-7 другого покоління з бензиновим двигуном V6 об'ємом 3,6 л. і потужністю 250 к.с. Семимісний кросовер SUZUKI XL-7 другого покоління розроблявся спеціально для американського ринку. Автомобіль мав дуже стильну і солідну зовнішність: великі фари, потужна радіаторна решітка і масивні колісні арки. Салон SUZUKI XL-7 відрізнявся своєю просторістю і навіть на третьому ряду сидінь пасажири могли відчувати себе комфортно.

2006
2005

На автосалоні у Франкфурті пройшла світова прем'єра третього покоління SUZUKI Grand Vitara. Автомобіль здобув сучасний привабливий дизайн, а найголовнішим технічним нововведенням була відмова від несучої рами і використання постійного повного приводу замість того, що підключається тимчасово, а також повністю незалежна підвіска. У той же час автомобіль зберіг позашляховий потенціал попередника. Всі 5-дверні автомобілі SUZUKI Grand Vitara отримали 4-х режимну повнопривідну трансмісію з міжосьовим диференціалом підвищеного тертя. З-дверна модель з 1,6 л двигуном була оснащена спрощеною однорежимного трансмісією.

2005
2001

На автосалоні в Детройті вперше був представлений Grand Vitara XL-7. В основі автомобіля розтягнута стандартна лонжеронная рама 5-дверного Grand Vitara. Колісна база збільшилася з 2480 до 2800 мм, а довжина зросла з 4195 до 4685 мм. Позашляховик вийшов більш солідним і респектабельним, ніж його попередник. Головна перевага Grand Vitara XL-7 - просторий салон, який мав три ряди сидінь і міг розмістити до 7 осіб.

2001
2000

SUZUKI досягає 12-го місця серед автовиробників світу з величиною продажів близько 1,8 мільйона одиниць в рік, а також стає найбільшою японською автомобільною компанією в США зі збільшенням продажів на 22% в рік.

2000
1999

SUZUKI починає виробництво найпотужнішого в світі серійного мотоцикла - GSX1300R Hayabusa.

1999
1998

У 1998 році вийшов SUZUKI Grand Vitara другого покоління. Автомобіль став ширше, вище і довше. З'явилися нові двигуни і оновився дизайн. Нове ім'я - Grand Vitara - відобразило характер нової моделі. Автомобіль зберіг технологічну перевагу позашляховика - рамну конструкцію і залежну підвіску задніх коліс.

1998
1995

На автосалоні у Франкфурті однією з найбільш очікуваних прем'єр став автомобіль SUZUKI Vitara X-90. Розроблений на базі Vitara, він був унікальний і компактний - загальною довжиною 3,71 м. Його ключовими характеристиками були двомісний дизайн і знімний дах зі скла з двох частин, який можна було зберігати в багажному відділенні.

1995
1991

Дебютує SUZUKI Vitara Long. П'ятидверний кузов довжиною 3,98 мм мав досить місця для п'ятьох дорослих пасажирів. Задні сидіння складалися, щоб збільшити простір для багажу. Завдяки автомобілю Vitara Long компанія SUZUKI завоювала серця нових покупців, продажу бренду SUZUKI почали активно рости.

1991
1991

Прем'єра двомісного купе SUZUKI Cappuccino.

1991
1988

З'явилася всесвітньо відома модель SUZUKI Grand - Vitara (Escudo), оснащена 1,6-літровим двигуном потужністю 95 к.с. і повним приводом.

1988
1985

SUZUKI відкриває заводи в Іспанії і США, де була заснована компанія SUZUKI of America Automotive Corp., яка почала випуск автомобілів SUZUKI.

1985
1982

Компанія отримує кубки виробника в Motocross Grand Prix 500 (6 разів) і в World Road Race Grand Prix 500 (7 разів поспіль).

1982
1982

SUZUKI вперше представляє публіці 4-колісний мотовсюдихід Quad Runner LT125, що став засновником класу квадроциклів.

1982
1981

Розпочато випуск моторолера Gemma з двигуном 50 см3.

1981
1979

На японський ринок виходить новий автомобіль Alto.

1979
1977

Вперше представлений компактний автомобіль SUZUKI Cervo.

1977
1970

На ринок виходить модель SUZUKI Jimny, яка успішно випускається і донині (серія LJ). Позашляховик Jimny став першим повнопривідним автомобілем марки SUZUKI. Назва моделі складена з двох слів - «джип» і «міні».

1970
1967

З'являється модель легкового автомобіля SUZUKI Fronte.

1967
1965

Компанія SUZUKI освоює ще одну сферу діяльності - човнові мотори, випускаючи D55 з двигуном потужністю 5,5 к.с. На свої човнові мотори компанія надає трирічну гарантію - найдовшу з коли-небудь пропонованих конкурентами на цьому ринку.

1965
1955

SUZUKI приступає до випуску автомобілів і представила свою першу модель - компактну малолітражку Suzulight. Автомобіль поєднує в собі кілька нововведень, які вперше були застосовані спільно на серійному автомобілі: передній привід, незалежна підвіска і рульовий механізм рейкового типу.

1955
1953

Випущений перший SUZUKI Diamond Free - мотоцикл з двотактним двигуном об'ємом 60 см3, який виграв у своєму класі гонку Mount Fuji Hill Climb. Так почалася історія численних перемог техніки SUZUKI в авто- і мотоспорті.

1953
1951

Беззмінний голова компанії, оцінивши потреби середнього класу в недорогому транспортному засобі, вирішує створити абсолютно новий його тип. В результаті був винайдений моторизований велосипед, названий Power Free. Його система була настільки раціональна і зручна, що уряд надав SUZUKI фінансову субсидію на продовження розробок.

1951
1939

Випущені кілька компактних автомобілів дослідного зразка. Але початок Другої світової війни змушує компанію SUZUKI переорієнтуватися на більш нагальні потреби країни і повернутися до виробництва ткацьких верстатів.

1939
1920

Мічіо Сузукі збільшує виробничі потужності на тлі зростаючої економіки Японії. Компанія розширюється і отримує назву SUZUKI Loom Company.

1920
1909

Двадцятидворічний тесляр Мічіо Сузукі розробляє модель ткацького верстата з ножним приводом і починає його виробництво. Він працює в одному з приміщень орендованого ним складу в невеликому селі Хамаматсу на узбережжі Японії.

1909
  • Контакти
  • АКЦІЇ
  • ТЕСТ-ДРАЙВ
  • НОВИНИ

Інформація на цьому сайті максимально відповідна. Разом з цим зазначені моделі, конструкції, технічні та візуальні характеристики і будь-яка інша інформація можуть бути змінені в будь-який час без попередження. Веб-сайт ДП "АВТО Інтернешнл" має виключно інформаційний характер і ця інформація ні за яких умов не є підставою для отримання прав.

© 2016 ДП «АВТО Інтернешнл». Усі права зберігаються за правовласником.

Зроблено в BRIGHTS
Зворотній зв'язок

Залиште Ваші дані і ми зв'яжемося з вами

Alternate Text